| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
            

2006 年 8 月 8 日 星期二 |
出街食飯* |
今日係咁睇[東方茱麗葉]牙!!!
真係好好睇牙>3<"
悶左係屋企成日,,,我又睇故仔喇*<受到彩的影響-3-
睇Tv and DVD....總之就係咁睇野喇^口^
隻眼列攰攰喇!!!
諗住今日同冬冬一齊出街打波or行街ga~~"
我諗佢琴晚好夜訓,,so打俾佢的時候仲zZZz訓緊-3-"
呵呵,,,,我牙哥今日又早返黎wo"
So就今日唔出喇^^
我依家出街食飯喇....聽日再打啦-]]
 
|
|
PoSt﹏TiMe︰2006-08-08 05:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
            

2006 年 8 月 7 日 星期一 |
上堂﹏* |
哇-口-"
琴晚同b仔,,,,火柴傾msn"
傾到4點啵<好似"> 真係好開心牙!!!!
搞到今日都12點幾先起身.....
不過,,唔屎驚///平時都2點先起身架喇-3-
今日好似有任務。
就係同寶寶一齊去羅姑姑到喇!!!<上堂>
不過今次..冬冬唔係到[去左旅行=3=]
希望佢快d番黎喇@@
真係掛住佢唷-3-"
今日唔知做咩....早左出門!!!!
等寶寶黎*"
去到太和...就好似上個幾次咁]]〞
都好開心
上完之後就同牙欣...寶寶...美美<<新friend牙>3<
一齊去食M記"" 好味道﹏。
一宜係到傾計,,係火車,,都傾緊!!!!
十分happy^^
返到屋企就玩電腦__XDXD"
廢事哥哥返黎冇得玩XDXD﹏"
之後傾msn,,,,打日記
冇野打啦=,= |
|
PoSt﹏TiMe︰2006-08-07 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 106 | »
|