| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
            

2006 年 8 月 9 日 星期三 |
同烏冬出街--" |
今日牙哥無啦啦打黎嘈醒我- -"
叫我開門啵!!!好似唔知8點幾定9點幾,,,,
佢又返工喇啵=.=
我就繼續訓呢zzZZ,,,,訓到10點幾就起身喇我*
一直玩電腦.....之後就同冬冬相量下今日去邊到好!??"
我就同超傾電話[[真係難得牙>口<"]]<<你要好好珍惜呢!!!
今日牙哥唔係屋企,,又俾出喇!!!
牙媽仲訓緊覺,,,我準備好之後就出街喇!!!
佢都仲未知我出左去-口-
不過我寫左張野俾佢睇架﹏。
我諗佢知掛- -"
我地係火車頭到等〞]]
我又未食野wo,,,,我地就去左7-11食杯麵喇!!!
好味道^^
食完之後,,行黎行去-.-
都唔知去邊好!???"我地就係咁搵人啦@@
係咁打俾人啦....都冇人出啵=口="
算...我地兩條女出去行街街////"
出左沙田...係咁行...因為我要買袋!!!
之後去左Crazy Room買左***
頂....好似依家有d唔想要添-3-
想買2%果個----*又係名牌啵!!!
又令啵[全黑..有好細的字,,好型下]
我係Crazy Room睇完之後就無啦啦自己買左!!!!
諗唔起2%果個"///頂...好想喊牙><
than我地搭車去左隆亨村=*
爆無聊+on9囉!!!!又係冇人出黎"
係到打xx球<<唔識打- -
又係到玩影相,,好好笑-3-
出左好多汗///﹏
5點幾就走左喇我地@@ |
|
PoSt﹏TiMe︰2006-08-09 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 106 | »
|