Cursor by www.Soup-Faerie.Com
..﹏□■所有事╭…都是一場夢︿瞬間消逝×_◥卻在回憶裡出現ㄖTUnG&YIn ++
]||ˍ,,,**破碎了的玻璃撒滿了地!★*`|\,
    ,`|'||▌﹏映射著從前幸福甜蜜的生活`'°.*,`|'||﹏】
love0707
暱稱: └傻*YIn﹏○
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了.....*
同烏冬出街--"
出街食飯*
上堂﹏*
睇電視-3-"
文章分類
全部 (211)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
My FD 子*++*

冬*靜*欣* 豪*偉*超* 寶*美*虎* 禎*朗*
日誌統計
文章總數: 211
留言總數: 200
今日人氣: 0
累積人氣: 9259
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
          

        

    

         2006 年 8 月 10 日  星期四                   

 轉了.....*   

多謝大家對我...個日記ge支持"

但係唔捨得都要講架啦>3<

我唔要依個日記啦!!!!

我轉了xanga啦- -"

Xanga:http://www.xanga.com/yin_131407

你地可以黎xanga睇架啦!!!!

save番個網咪得囉....

唔屎怕搵唔到架=.=

 PoSt﹏TiMe︰2006-08-10 09:34 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 

          

 
          

        

    

         2006 年 8 月 9 日  星期三                   

 同烏冬出街--"   

今日牙哥無啦啦打黎嘈醒我- -"

叫我開門啵!!!好似唔知8點幾定9點幾,,,,

佢又返工喇啵=.=

我就繼續訓呢zzZZ,,,,訓到10點幾就起身喇我*

一直玩電腦.....之後就同冬冬相量下今日去邊到好!??"

我就同超傾電話[[真係難得牙>口<"]]<<你要好好珍惜呢!!!

今日牙哥唔係屋企,,又俾出喇!!!

牙媽仲訓緊覺,,,我準備好之後就出街喇!!!

佢都仲未知我出左去-口-

不過我寫左張野俾佢睇架﹏。

我諗佢知掛- -"

我地係火車頭到等〞]]

我又未食野wo,,,,我地就去左7-11食杯麵喇!!!

好味道^^

食完之後,,行黎行去-.-

都唔知去邊好!???"我地就係咁搵人啦@@

係咁打俾人啦....都冇人出啵=口="

算...我地兩條女出去行街街////"

出左沙田...係咁行...因為我要買袋!!!

之後去左Crazy Room買左***

頂....好似依家有d唔想要添-3-

想買2%果個----*又係名牌啵!!!

又令啵[全黑..有好細的字,,好型下]

我係Crazy Room睇完之後就無啦啦自己買左!!!!

諗唔起2%果個"///頂...好想喊牙><

than我地搭車去左隆亨村=*

爆無聊+on9囉!!!!又係冇人出黎"

係到打xx球<<唔識打- -

又係到玩影相,,好好笑-3-

出左好多汗///﹏

5點幾就走左喇我地@@

 PoSt﹏TiMe︰2006-08-09 09:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]