今日7點幾`過左兆康搵碧蔓"
之後`同佢飛的番學"
番到去"時間尚早`同碧蔓傾下計'話咁快打鍾`
數學堂`MISS姜冇番"成堂傾計`冇停過..XD
討厭的牙昇"玩我..>3<`
小息`同老公仔係2E`HEA..
中史堂"聽左陣書`撐不住了"訓左..
LUNCH`無聊到爆"等放..
之後"落去同碧蔓`巧盈果D坐左陣..
上返去果陣`牙樂比我地推左入女更`有色魔牙"XD
閱讀"勤力的牙鵬`好認真咁睇書"小見..
之後`文仔拎左我盒朱古力"成盒比佢食哂`可惡"
英文堂"唔知發咩顛`傻左..
中文`佢入到黎..又發脾氣"煩爆..
放學"落左去HEA左陣..
之後`同碧蔓打排球"我的私人教練`哈!
打左陣"牙霖落左黎搵碧蔓`跟住牙霖打左陣..走左"
6點幾`等埋碧蔓"1齊走..
|