今日9點幾起左身`係屋企HEA"
2點幾`牙樂打黎問我出唔出街"
3點幾出左去"去友愛搵佢地`
之後`行左去屯市HEA左陣"
跟住"同碧蔓去左影貼紙相`影得OK吧"
影完去左夾糖`之後"上左平台搵佢地"
上到去"碧蔓D糖比佢地玩度倒哂落地`陰公..
跟住`坐左陣"老鼠眼話想去食野..1齊去"
之後"牙恆係到搞GAP`可愛呢!!xD
行到去新墟`佢地去左食吉野家"我同碧蔓就送牙樂去搭車`
送完牙樂"番返吉野家搵佢地`
之後"去左卓爾居坐左陣`同碧蔓影左好多相"
6點幾`過左市鎮坐"傾下計`
坐坐下"覺得超凍`>3<
7點幾`走了..
|