今日羽毛球比賽冠軍丫
真係好開心好開心
真係好多謝幾位朋友
好多謝中午陪我傾電話果個細細粒ge MayMay
好多謝陪我訓練咁耐的卓奇哥哥
好多謝各位朋友的msn&facebook的轟炸
好多謝各位的關心~~~~~
另外比張相大家睇啦~~~
↓
聽日要比賽啦 仲係有一種緊張的心情 忐忑不安中 唔知可唔可以打敗丫葆呢 請神保佑我!!!
今日班際羽毛球 我好幸運咁打到入2強 真係好多謝班上各位同學對我呢個大哥哥的支持 好多謝各位朋友的鼓勵 更多謝的是進哥哥幫我既訓練 沒有你們的支持 我根本沒有能力拿到這個成績 而下一次我一定會做得更好 就算不能打敗對手 也會盡我自己的能力 對自己,對各位的一個交代
這是專給一個老友ge話:
倩華姐姐,好耐冇見啦,你都係一如既住,都係咁鐘意蝦我(講笑~)
我明白到好野都變左,但係我知道你同我都係一樣,都係有對著大家的關心,也許這樣的關係比起小時更好,雖然現在說起,大家都會在笑,但係我都明白到這樣才是最好,其實,我對著你是沒有不敢說內心的話,而是我明白到,說來也是沒有什麼用,反正改變了就是改變,錯過了也就是錯過了。不過,這樣還好,最起碼還有你這一個原意陪我傾心的知己在此。
今日下午放左學~~
就立刻去找小玉miss
點知miss帶我去關m到食野
之後同佢傾左好多野~~~
真係感到獲益良多
傾到超開心~~~
唔知會唔會仲有呢個機會呢!!!!!!!