| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
 |
陸運會~*  |
今日係陸運會...好唔開心ar~*
今年既成績比起上兩年差左好多ar...超唔開心囉!!!
最唔開心就係<<社際接力>>...輸比個(白婆)~*
超唔低!!到最尾仲要比佢笑..話自己隻腳扭親都可以贏到我~*
搞到我喊 >.< 衰人...又唔見你100米贏我!!!
仲之今日好唔開心啦~~***
放左之後同好多人影相相...不過同唔到佢影相相好失望ar~*
之後同"岑太..遠米..璇璇皮同男人"去公園玩問人拎icq...好kid!!!
公園到仲有好多好多好得意既BB呀...好Q ar~*
返到屋企得返"呀妹"係屋企..."呀妹"話佢打比我...好開心ar!!!
之後打比佢同佢傾計...傾左一陣"媽咪"返黎...
叫我落去買野...就係咁收線lu...我仲同佢講一陣打比佢...
點知返到黎...好累ar...洗白白...之後訓左冇打比佢~*
SORRY~*冇心架!!!
|
| 刊登時間︰2005-12-07 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|