今日係我最嬲既一日ar...都未見過d咁賤格既人架~*
o個個豬咩q野...以為自己好型...收皮啦...成隻狗咁!!
你去死啦...鬧緊你...你竟然拎"龍龍"黎同你比...
你同"龍龍"相差不知幾遠ar..."龍龍"最少型過你...冇你咁狗同咁賤格ar!!!
如果要比...你就同D ar豬ar狗比啦...好比唔比同"龍龍"比...樣衰~*
仲有ar...我叫江梅貴...唔係叫江門貴!!!
你幾歲ar...你D中文水平咁低...就唔好講啦~*
仲要教D F.1仔講...我真係想仆你個芝麻蛋糕叮叮糖ar~*
好嬲呀....去死啦~*
放左學...返home換>33<之後同"冰冰"去[[鑽石山]]...
跟住去[[珠鳳]]樓下既凳坐低傾計...之後同佢傾電話^^
返到屋企同"璇璇皮"玩msn...好kid囉...哈哈~*
11點幾佢又打比我...傾左一陣...又收線lu~*
跟住打日記...洗白白...就訓覺覺豬!!!
|