好唔開心呀,點解我一唔開心就會想起你??你可以答我嗎??
我今日真係好唔開心呀!!好辛苦呀,真係唔知可以做d咩?!
我只係想你在我身邊安慰我,好讓我大哭一場,好想你永遠都係我身邊,唔好離開...
不過這只是我所想,我知道這是冇可能實現的。話要分手的係我唔捨得的都係我,我好傻呀,好辛苦呀!!
我唔知可以怎做,我真係唔知可以怎做呀!!有冇人可以幫我呀??
暱稱: love性別: 女國家: 香港
訪客留言