我可以點做??我同佢真係連friend都冇得做??我唔明點解分手後我同你就好似陌生人咁當大家透明???好辛苦呀!!
我只係想有一個錫我,愛我,俾到安全感我,保護到我,我sand每一個sms佢都覆我,每日起碼打一次電話俾我,就算我唔理佢,佢都會冇休止咁打電話俾我或者sand sms俾我。我想這些不是每一個女仔都想要的嗎???
暱稱: love性別: 女國家: 香港
訪客留言