今朝遲左番creative writing course... 上到2樓, 呀
鴨鴨小朋友係道觀"狗"... 無啦啦有隻dog係道都有ga... 佢話
前面有堆檸檬汁... 擺明係隻狗ga傑作啦... 上course勁無聊..
完左個course就再次見到鴨鴨小朋友... 我覺得give up左之後,
比之前更加成日見到佢... 去左黃太道之後, 我就番番LKKC...
make個壁報ga野... 1點5個字左右.. 我就走... 去學琴... 學完
之後我去搵呀媽... 去食lunch... 食辡麵... 正!!! 番到屋企就練
琴.. 唔知黠解, 呢掛成日用顯示為off ga方式on MSN...
|