今朝起身... 條頸勁痛... 竟然訓 "禮"頸... on左msn之後同cherry係咁
傾... 有好多好多 野... 跟住三姨同五姨黎... 話去飲茶...無奈... 唯有同cherry
sd sms law>,,< 點知落到街先知電話冇電... 比cherry係咁串... 跟住上左去
"文淵閣"道... 見到kaili.. back home之後就練琴... 再去番"文淵閣"... 又見到
kaili... 佢走人... 黃太請左好多野比我地食... 黃太名黃sir都殊搞野... 狂咁用唔
算係串人ga方式串人... 笑死左我啦... back home之後on msn... 呀姨媽子佢
地shopping完之後番到黎要我練多次琴... 跟住出去食dinner... 搞到10點幾先
番到屋企.... 又話打牌點知無啦啦又唔打... 搞下搞下... 成1點幾頭髮都未dry哂....
P.S. 由開學至宜家我只係練過一次波... 仲比Miss曹捉過黎問過... 好... 仆...
街....
|