今朝撇左Miki去搵牙湉... 等左cherry好耐, 搭8過左佢都未到...
就走lu... 番到LKKC, 竟然仲未開門... 咪等law... 意外地大佬同佢果個
行我地前面... but多左個燈泡, 就係曾紀賢...真係唔識做... XD"今日冇
0紀錄... 好野!!!!努力!!!! because3月2一次過就兩樣....第一個recess
同牙湉去左食野... 中文堂miss chan又冇番...Putonghua堂就勁無聊 "
閉目養神.... XD" 第二個recess同SoWing落左去....無啦啦有隻鴨游左
落黎.... 又係買水.... 上Maths, 狂做 ADD. EXAMPLE....好正....XD "
Geo short 左咁係道狂笑.... 又流眼水.... lunch係canteen食
|