今日6點9起左身啦... 搭5左右去到... 湉湉佢真係好
鬼死早就到左... 唔明佢咩事...上數學果時唔夠候... 時間
過得特別快, 英文悶悶地咁過左...一堂一堂咁過... lunch
冇咩特別...番到學校同cherry睇相果時呀鴨鴨係道買野食
... 我連續3日out of sight, out of mind啦...yeah!!上
I.S有片睇...好正...哈哈...放學係一樓遊蕩,一路等d人走...
走哂啦...終於有位比我行過去搵miss蔡... 跟住就走人lu..
番屋企...第一次咁早番到屋企...第一件事... on msn...第
二件事...就係做功課... then 練琴... 如常law...
|