唉.....今早我好早起身就去左火車m記到等人la!
之後我地d人黎曬la!就一起去莫瘦真la!
之後我地去到!!點知個呀婆唔比我地入!!
跟住有人黎la!同個呀婆講你搞錯啦!!比佢地入黎la!
之後冇事lu!
入到去我地最早到la!咪要等law!
點之我見莫個間學校d人操la!
點之比我見到林家豪家姐wo!哈哈!^^
不過我唸佢都唔認得我la!
算la!唔緊要!點之睇多陣見埋文靖怡!
哈哈@@之後我地搞店!我咪番home law!
點之1點30我落番街同呀心,輝,利,霖,坤,廣佢地打波傾效la!
打到3點30我同呀心去左7仔buy野drink∼之後我就番學la!
番到學我見到(尿)浩德好火咁走左wo!唔知做咩呢!!
之後我咪問下呀琪佢地law!
o....原來係咁!!之後我咪drink埋我d野!!
之後打波la!點之我比miss李個仔仔吸引住wo!
好可愛呀^^卡卡!!

之後我地同呀sir練波wo!
點之呢我個組練完要汁波la!
點之呀!!有個人呀呀sir都話要幫下我地呀!!佢死都唔幫呀!!
(唔係妍)之後重要發tin wo!佢有病嫁!!
唉...到左打比賽佢又發tin la!
佢明明打得好地地人地都話佢開到波ge!點知佢又係到亂打wo!點都唔聽人講ge!
我同佢講佢又話我煩!!番到home呀!!佢又拿粗口黎罵我wo!傻嫁!!
番home個時撞到榮,區,彬佢地wo!呵呵!!
之後今晚都冇咩野嫁la!
之後咪做下hw同人傾電話!!同左鍾俊偉la!重睇埋佢細路張相tim!so卡哇意呀!
之後又同左黃嘉傑同埋程程重有陳陳傾電話la!
之後冇咩野law!

|