唉.....今日勁唔店呀!!
一起身!!個頭運運地wo!咪唔想起身law!
點之比呀媽打星!!唉.....之後咪自己整野eat law!
eat完咪落去同呀心番學!!今日同埋呀心個fd黃..一起番學la!
之後去到一到分開左lu!
咁今日呢d人都好早番曬嫁la!因為今日我地班仔表演丫!!
不過做埋d好無聊ge野!!讀英c唉...重要做埋d低低能能ge動作!
無聊kim無奈law!
唉...之後我上班la!又比miss罵我地班wo!唉...
日日咁罵有冇事呀!!
之後好多堂都好悶!!但係今日幫左周老師ling野law!
lunch去左hall睇5d做喜law!悶到唔知佢做咩ge!
咪同人傾下計law!真多野傾!!
去到力屎!!我真係中意呢堂!!
但係唔知y我最差係呢一科!!有冇人help me 呀!!
唉...之後數又唔店la!不過老師知我琴日先搞得店!!
so我上星期ge小測係好多唔識ge!>.<
去到英文堂!!上左陣去左影班相仔la!
好ye!有得走下lu!
之後影完咪默書書law!
哈哈!!上次默書成績好好呀!!
唔通中英係我ge強科!最好la!
之後就咁野有好有唔好la!之後無lala做埋d無聊小測law!
點之!!差一分唔洗再測!!90-80就唔洗留低!!
80以下要留堂!我79!!唉...星期1測過!!我都係寫低d (s) 姐!!.
唉....之後今日練排好唔店呀!!唉...唔知係咪我隻左leg ge問題呢!
痛!!勁唔店呀!!好多波都打唔到!!
之後放左學!!我番home時同人傾住電話law!
番到小學個邊!!撞到利wo!傾左陣law!
之後番home做一樣hw同埋同人傾計law!
冇野做!明天早起丫!!慘......

|