| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
this is linlam's blog` welcome |
|
♥`` 出生時間 :2008-12-19 08:10 PM
christmas party 啦 
番到去頭2堂都係maths -__-
0h shit ~~~~~~~
之後中史 悶到嘔
小息後 = path
i hate miss lai ;;
開頭食野~~~ sally=] 既壽司好好味~ 正
d人番黎就玩遊戲
我地個黑板好勁 晴 & 彤 佢地畫既 [好似]
野食~ 好味
無聊到玩呢個
蔡蔡 . yuky . 我 . 信 . c0c0 . kac0 .... 嘻
另外個張蔡蔡樣衰左~ s0唔p0
低能星星

今日影左好小相~ 但玩得好開心 ^___^
今日校長先生又帶佢隻狗番黎 -_________-
今日仲派熊啤啤 & 環保袋
多謝w0r .....
放左學之後去新城市 買拍子機 & 約左b0nnie [唔係我地班個個]
哈哈~~ 原來係寫christmas 卡比四少
嘻嘻 好開心
諗左好耐都唔知寫咩~~
丫潘個張我寫左好多野 對唔住牙~~ 我已經cut左好多想同丫潘講既野嫁啦
[左] 左b0nnie 半個鐘~~~~ 多謝你 ^___^
我真心覺得judy靚仔嫁~
你要記得同佢講牙~~~~~~ 仲有同cherry講 [我愛潘裕文]
哈哈~~~~
最後1張相 臨走前寫的~~~

|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 59 | »
|