| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
this is linlam's blog` welcome |
|
♥`` 出生時間 :2008-12-18 11:07 PM
沒有什麼事做 而又要等b0nnie的電話....
就回來打1打bl0g~~~~~~
聽日就係christmas party啦~
都幾期待既...... 還可以啦~
今日同sasa ~ 信 ~ kac0 ~ c0c0 ~ 去買野飲&野食~
之後搞到6點左右走~~~~~
我真係超憎你lor'' 扮曬蟹咁
你咪傻啦~~~ 眼紅紅 -__- o曬l0r''
你都預左嫁啦 ......
你條仆街~ 叫你交錢係到牙之牙[左]
聽日你1定要交l0r
我理得你食唔食牙?......~~~~~~~~
丫潘才是王道~~~
菜菜們跟著他飛高高 !!!!! 嘻嘻
我要一直愛你~~~~~~!!!!!! 可以嗎????
好無聊的bl0g 唔知打左d咩~
仲要半書面半口語.....
希望聽日christmas party玩得開心d啦~~~
大家唔好再做低b仔啦~~~
[呢幾日好鐘意鬧人低b /低能 -____-]
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 59 | »
|