2/5-3/5 2日1夜長洲 中環勁多人排隊搭船 入到去買野睇飄色打麻將 睇左2條大路通陰間 夜晚打邊爐食糖水 仲要去左2間食 打牌打天光,出去睇日出 見唔到太陽整系見到d光炸 不過好多靚啦 第2日踩單車‵敏變自卑 曬到燶左== 返到屋企5點幾,補訓返12個鐘 4/5 stephy小寶貝生日 去荃灣買完野上麗城bbq 有蛋糕雪糕食超好味 冇啦啦系到扮狼人,跳廣告舞 6點幾先走 我愛你所以我在意!!
發表時間:2009-05-06 09:06 AM