生日快樂!! 有人又老左,17歲啦 尋晚落左去陪射射食野 去左玩千秋 有個女人無啦啦行過黎望住 嚇親...原來佢想玩 2個人傾左好多野 11歲個年真系我最開心既1年 超希望時間永遠停系個陣 好簡單就可以好快樂 同埋個陣有好多天馬行空既思想 點解個陣日日都可以笑得咁大聲 但系依家呢?!已經好耐冇試過.... 喜歡打千秋 因為享受風劃過耳邊的感覺
發表時間:2009-05-01 09:46 AM