| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
.[[●!_*無聊的一天×*.. " |
|
|
呢幾日都無咩特別事發生啦
所以都好耐無打過....
但係其實係因為我懶得打&成日都無得用電腦-.-
離譜到連登入既密碼都唔記得左係咩
試左2次先得+.+
今日一早就返左學校
因為要同老公一齊落去食早餐
呵呵~^b^
今次終於係我請老公食野啦
次次都係佢請....今次終於唔係囉
跟住上H.E
要COokiNg test 啦
諗諗諗 > < 究竟整咩好呢??
諗好左仲要試下夠唔夠時間整喎
超煩=.=
上中文&英文
好悶.....無聊
我中文個個tesT唔合格呀
14/30
真係要俾d心機至得啦>m<
MAths堂
派卷
36.5/47
唔算好高分.....但係都滿意既
坐我周圍既人超勁
全班最高的&第二高分的
I.h.......默書.......唔識......死得
放學個陣知道左d野
不過算啦.....自己都有責任既
有曬心理準備
{你}唔洗怪自己啦
錯的不是你 ^&^
跟住老公送我返屋企~
落街同媽咪買左一d材料
我要試整好好味既意大利粉呀*.*
聽日比思渝&老公試食~!!
P.S: 多謝鍾蕙娟同學送給我的飛綸海poster
( 有些事情既然無法改變 )
( 那麼便欣然接受吧!! )
|
|
發表時間:2008-04-08 07:25 PM |
« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 237 | »
|