| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
◆",,|愛上你×♀ 我從沒後悔. .."° |
|
|
一個月先打一次....
真係懶到無得再懶啦-.-
我地學校21/3先開始放假
遲過好多學校呢~!!
20日個日同Miss何{送行}
三個星期咁快就過左啦
放完假之後由Miss沈教返我地中文
會派卷啊.....期待
不過一定考得好差啦
好多都唔識 > <
呢幾日差唔多日日都出街呀
21日同射射去左睇<我的最愛>
超好睇呀
個結果好慘...好多人都喊....
22日就去左葵芳
又係同射射去買褲呢
棕色的
好靚嫁....搞到我都想買 >m<
23&24都留左係屋企
做功課...做功課....做功課....做功課
做到我傻都做唔曬
勁多.....整Maths都做死人啦+.+
而今日呢
我同K&筆&敏一齊出左西9
玩太鼓...
好好玩...不過我玩得好差
之後又打籃球
最後去左旺角呀
拎羽毛球拍
然後去左行{女人街}
見到好多KT公仔
可愛......
我同敏一人買左一頂CUP帽
一開始行入去個間買$59
我地無係個到買...佢好似好嬲咁...> <
去左得二間....$30
佢地走左之後....我自己一個去返西9
等媽媽一齊起食飯
去左食壽司
Yummy.....yummy
之後就一家人返屋企囉~!!.
( 究竟你明唔明白我諗緊d咩呀??! )
|
|
發表時間:2008-03-25 09:20 PM |
« | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | ... | 237 | »
|