| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
☆*:.. ×28/12 & 31/12+..‥°+ |
|
|
28/12
十點鐘就出門口去葵芳
約左畢畢 & KAY & 敏敏唱K
以為自己會最早 Tim
點知筆筆仲早過我-.-
收到第4份既聖誕禮物呀
{hello Kitty唇膏擦膠}
多謝K ~!! ^V^
唱完K之後就出左灣仔
去睇書展
會展唔同左好多呀....唔識路 > <
書展個到超細
仲見到2C D人
行左一耐.....買左幾本書就走左啦
跟住去左旺角
影貼紙相
超靚超靚超靚 ^^
影完KAY就要返屋企學琴
得返我地三個周圍行
行到6點幾 KAY出返黎同我地一齊食飯
食完就成8點幾先返到屋企 =.=
31/12
一早就俾媽媽{拖}出門口
去左中環搭船過澳門
悶......超唔想去
本新媽咪話行下澳門先返屋企
但係我地死都唔制
所以10點p.m就返左屋企
跟住睇電視....倒數
同老公傾左陣電話就訓教啦
( 咁快就2008 年啦 )
( 希望每個人係呢一年都會開心快樂 )
|
|
發表時間:2008-01-01 09:33 PM |
« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 237 | »
|