| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
..!*°× 聖誕節快樂 |]°*.. |
|
|
呢幾日都超級開心
星期五個日去完旅行之後就開始放假
我地個日有成10個人一齊BBq
但係搞左好耐都起唔到爐 > <
最後要MISs幫我地
miSS 真係超超超超勁呀.......好快就幫我地搞掂
個日食左超多野
不過我整係自己燒過幾隻雞翼 +.+
好多都係人地燒俾我食
發覺自己真係好無耐性嫁
臨走個陣我地成班一齊影班相
上到車之後因為太累所以就訓左教 >﹏<
個日真係玩得超開心 ^V^
跟住到尋日
一早就起左身.....換3....出門口去筆筆屋企
雖然我已經遲到
但係都係最早到個個 -.-
之後去左買野食
上到筆筆屋企已經1點半啦
( 我地係約左12點半係佢屋企樓下等嫁 !! )
玩Will & PSP
玩到隻手超痛
但係超開心 & 影左好多相
搞到我部手機無曬電 =.= 變態嫁
玩到悶個陣我地入左屋傾計
笑到痴左線 >0<
玩到7點幾....老公黎接我
同埋''靜''一齊落黎青衣城食野
食完野之後又去左冒險樂園玩 ~!!
多左幾部玩射籃球既機
超級好玩.....玩左好多次先肯走
之後就同左老公搭地鐵出左尖沙咀睇燈飾
成1點鍾先返屋企 +.+ 超眼訓
( 多謝你地既聖誕禮物呀)
( 全部我都超級鍾意 >3< )
|
|
發表時間:2007-12-25 04:58 PM |
« | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | ... | 237 | »
|