| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
...... ×!!. 8/11 & 9/11 :"-★ |
|
|
終於肯再打日記啦
其實一早就應該打嫁
不過因為我太懶.......> < 所以先拖到今日 !!~
8/ 11---Sport Day第二日
今日好早好早就去左運動場
企左係信社個看台下面同人傾計 ~
個個見到我都係到{奸笑}
無奈......
集完隊之後上返看台睇比賽
超悶......==
睇到訓左教 ~
Lunch 就同姍姍 & SoSo一齊食手卷
本新諗住食完野去公園玩一陣
點知佢封住左喎 !! 失望 @.@
好早返返去運動場
睇啦啦隊練習
諗返起之前d野.....
有個衰人應承左我話會早d返黎嫁
講大話!~ 搞到我等左佢好耐
哼.........
之後睇社際~超緊張刺激 -V-
主x 好好好勁呀~!!
跑得超快 !! 男仔全部拎第一
女仔就........
社際完左就到學會跑
不過我無睇到
因為落左去練接棒~!!
超驚呀......原先話跑班際個三人都唔跑喎
換左主x & 陳子文 & 提子
佢地個個都跑得好快.........
超驚自己搞到佢地win唔到呀
好在最後都有第三~
鬆左一口氣 ^v^ 好開心
主x 同陳子文追得勁辛苦呀
佢地真係超級超級超級厲害嫁 ~!!
放左學之後仲要去補習
累到訓著左 > <
都唔知自己學左d咩野........
真係好對唔住呀...Miss!!
9/11---星期五放假
本新一早約左人返小學嫁
不過我又放左佢飛機
真係好好好對唔住呀....~> <
下午就去左 SoSo 既新屋
個個都玩到痴曬線
成6點鐘先肯走.....用左一個鐘先返到屋企呀 !!
之後連飯都無食就訓覺......
( 咁就過左二日囉....要開始比心機溫書啦 )
( 今次一定要考得好 d 呀)
|
|
發表時間:2007-11-10 03:24 PM |
« | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | ... | 237 | »
|