|
|
2008 年 8 月 13 日 星期三  |
| 你 與 我 同 分 鐘 `同 天 空` |
分類: 未分類 |
|
過去已印證出答案
只要堅守便有夢
行死我-.-
天水圍一日遊
囍歡和尒一起看這藍天xD
沒有了你
天空再藍也不再漂亮
你還記得這句嗎a_a
只知應該去擁抱目前
雖然你我碰見不多
但從不會感覺生疏
在重要關頭可掛住我嗎?!
下次再行過xd 好嗎a_a
笑.....
牙糖幾時返泥牙-.-
掛住尒=]
[[kk整圖太令了]]
|
發表時間:2008-08-14 02:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
| 悶... |
分類: 未分類 |
好耐都冇打了- -v
今日打係因為太悶
E+開電腦只有玩跑吾係就msn....
已經吾同往日-3-
都好小上qooza
放緊暑假每日也如此的過
個fd又返左大陸
慘.v.
出街又熱-___-
心情吾多好,,
灰.....
|
發表時間:2008-07-31 12:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 15 | »
|