今日同左一個好耐都冇一齊玩既fd~~佢就係牙yo喇~!我地去左唱k^^,<能迴避嘛 我怕了當那電燈膽...>= =唱到傻左,唔制牙~!我仲想唱- -,講到唱歌我就諗到今日8:30播既殘酷一叮,大家記得睇喇 =3= 。