今日,我去咗共創
原本都可以話我係唔記得有e件事,亦可以話係唔知
因為e張回條都算係好耐之前交既
雖然,我有留返張回條,但係我都唔記得我填過e張野
跟住,阿sir叫咗我同埋我嗰班應該都係同我一樣填咗話去既人
跟住我就去咗e個活動
我原本唸住e個活動會好快完
點知去到大約5:45p.m.先完
跟住我d friend已經全部放晒學= =''
我有d害怕
因為聽日有DT堂
有DT堂唔係咩問題
不過我同我個friend都未做好阿sir話要聽日交嗰份野
都唔知點算