|
|
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 2008-03-20 |
分類: 未分類 |
好期待啊
我聽日就要去旅行啦=]
|
2008 年 3 月 18 日 星期二  |
| 2008-03-18 |
分類: 未分類 |
今日係午息既時候
我要去freerom
跟住我原本明明背到既野
因為太緊張
所以我唔係好記得我之前背過既野= =''
跟住我都唔知點解我會咁快就講咗下一句既野
之後我又重複返嗰句野-____-"
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 115 | »
|
|