我今日中文堂默書嗰陣
我唔記得咗第2首詩個名= =''
跟住我就撞咗一個名上去
點知我默書嗰張野俾阿sir派咗去近門口嗰邊既其中一行
跟住俾人改我份默書既時候
嗰個人見到我咁寫都唔知點改好
跟住我見到佢問阿sir點改
之後改默書嗰個人同附近d人就係度笑
我當時真係好唔開心=[
唉
今日我又遲放學
但係個原因唔係因為俾人留堂
而係因為我又要去共創
上次已經好遲放
今次仲要遲過上次
差唔多6:00p.m.先走得
跟住走既時候仲要係落緊雨
e個都唔係d咩問題
因為我有帶遮
但係我把遮因為太大風
所以反咗
仲反咗差唔多3次
唉...