|
|
2009 年 6 月 6 日 星期六  |
| 離考試仲有4日" |
分類: 未分類 |
今朝"8點幾起一起身
又訓返-v-"
10點到先起身- -"
係屋企上下網
好悶...
but我都有溫書嫁=]
係到做數
雖然明 但係都唔係好識呀T^T
到4點幾先去補習
到最後一堂啦"
都仲係教埋d同上一堂一樣既野
有d悶-333-"
then 5點幾碌返屋企
|
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
| 失望=[ |
分類: 未分類 |
CHIN"悶-333-"
miz冇啦啦突擊同我地背詩-口-"
唔識- -" 要抄5次T^T
肥文好慘
出貓都要抄 哈xDDDDD
小息"同angel玩
玩到又撞親手指T^T
又瘀左啦 d手指好返一排
又整親 咩事呀.\/.
BC"又叫我地自修
but我地今次冇做錯事嫁=]
真係潮流興自修?! xDDDD
MATH"我終於開始明d數啦^^
[get野真係好慢-3333-"]
lunch"PTH test 都ok啦
LIBS"對作業 唔見左本通識書呀
通識書呀 你快d出黎啦- -"
CHIS"悶= =" 有d想訓
放學"PTH口試
入到去有d驚...
之後到左6點幾同銘佢地去左將廣=]
英文考試一定要加油呀>< |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 115 | »
|
|