|
|
| 又講錯野啦-3-" |
分類: 未分類 |
IS"聽書聽書=]
MUS"唱歌- -"
下堂就要考試啦-3-"
唔想唱歌呀 但係笛又唱唔掂T^T
MATH"派屈機啦test
得48分炸T^T 差2分><
Lunch"溫書 係咁講錯野呀
我講錯野既情況嚴重左好多呀@@
莎士比亞作蒙娜麗沙都講得出-3-"
仲講錯左"蒙娜麗沙與茱麗葉"-口-"
午息"中史test 都ok識啦- -"
ENG"都唔知PJS講咩
不過就係咁係到抄佢寫係黑板d野-_______-
PTH"上上下堂 落左去睇星
訓左係到睇=] 訓左唔係好耐就要走
到第2批人睇>3<
奮進"聽講座
放學"去左揾銘佢地
之後同林曉一齊返將中食雪糕
|
2009 年 5 月 22 日 星期五  |
| 驚>< |
分類: 未分類 |
早會"校長上台講野
VA"都唔知點畫好-3-"
我係畫野哩方面冇天份- -"
就咁就hea左成堂
Klara好慘呀T^T
唉... 估唔到你會係d咁既人-3-"
LIBS"講作業 剩左幾分鐘
就落堂啦
CHIN"講埋琴日篇野
午息"通識test
唔夠時間寫呀 差少少炸-33-"
ENG"悶.悶.悶
終於知PJS講咩啦
不過係明佢講簡單既野囉-口-"
IS"對默書 50分滿分
我差一分先40炸T^T
放學"打波
聽日長笛要考試啦
好驚呀><"
希望聽日會掂啦=] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 115 | »
|
|