cursorshelp

 

love_Susan
暱稱: Susan
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
2010-05-02
2010-03-30
2010-03-14
2010-02-21
2009-12-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 230
留言總數: 1328
今日人氣: 4
累積人氣: 4933
2009 年 5 月 25 日  星期一   微雨


又講錯野啦-3-" 分類: 未分類

IS"聽書聽書=]

MUS"唱歌- -"

下堂就要考試啦-3-"

唔想唱歌呀    但係笛又唱唔掂T^T

MATH"派屈機啦test

得48分炸T^T   差2分><

Lunch"溫書    係咁講錯野呀

我講錯野既情況嚴重左好多呀@@

莎士比亞作蒙娜麗沙都講得出-3-"

仲講錯左"蒙娜麗沙與茱麗葉"-口-"

午息"中史test    都ok識啦- -"

ENG"都唔知PJS講咩

不過就係咁係到抄佢寫係黑板d野-_______-

PTH"上上下堂   落左去睇星

訓左係到睇=]    訓左唔係好耐就要走

到第2批人睇>3<

奮進"聽講座

放學"去左揾銘佢地

之後同林曉一齊返將中食雪糕

2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


驚>< 分類: 未分類

早會"校長上台講野

VA"都唔知點畫好-3-"

我係畫野哩方面冇天份- -"

就咁就hea左成堂

Klara好慘呀T^T

唉...    估唔到你會係d咁既人-3-"

LIBS"講作業    剩左幾分鐘

就落堂啦

CHIN"講埋琴日篇野

午息"通識test  

唔夠時間寫呀    差少少炸-33-"

ENG"悶.悶.悶

終於知PJS講咩啦

不過係明佢講簡單既野囉-口-"

IS"對默書   50分滿分

我差一分先40炸T^T

放學"打波

聽日長笛要考試啦

好驚呀><"

希望聽日會掂啦=]



小遊戲=]
好友名單