今日考通識+CIT
考左通識先
都ok識啦-333-"
CIT"呀sir冇啦啦行入黎同我地講詞語部分要跟問題紙
唔跟答題紙囉T3T
搞到唔係好識- -"
放學"同林曉去左食野=]
今日考聆聽+綜合
聆聽都ok
起碼聽得切-333-"
做完綜合份卷之後
仲有成15分鐘hea~
放學"去左銘銘屋企借本通識書俾我= ="
到宜家都仲未揾返我本書T^T
搞到要去影印
去丁文具舖竟然部影印機壞左@@
要去君薈坊嗰邊影-口-"
影完之後就各有各返屋企
聽日考通識+CIT
兩樣都要合格喔=]