|
|
2009 年 3 月 24 日 星期二  |
| 2009-03-24 |
分類: 未分類 |
IS**派卷 攞77分=]
MUS**好悶lor miz又講琴日d野- -"
唱黎唱去又係嗰d歌
MATH**都ok啦 不過有小小唔識-3-
午息**我地又打波 愈打愈多人
ENG**都唔知做咩好
PTH**派卷 好彩合格
攞60.5分 希望可以+埋嗰一分啦=]
放學同穎打波
有陣時Kaiyee會同我地打
打打下又唔知去左邊- -"
moon姐都有同我地打
moon姐仲教左我唔係好識既上手
真係多謝晒^^
後尾同穎打 好傻仔既我
搞到隻手擦到地下 流血-3- 好痛T^T
打到5點幾又俾人趕走左
|
2009 年 3 月 23 日 星期一  |
| 2009-03-23 |
分類: 未分類 |
VA**油野油野同油野- -"
LIBS**上堂 教書 悶-3-
CHIN**派左閱讀卷攞41.5 T^T
午息竟然落雨
仲要臨午息前先落
不過繼續打波
ENG**悶悶悶&悶
IS**miz結婚冇返
唔駛上 落左IS室到做自己野
奮進仲悶-3-
查字典查左幾個字都冇就唔查 好懶-v-
後尾訓教算啦
訓訓下miz蔡入左黎課室同我地講有得+分
呵 我又41.5+到43.5 不過都係唔合格 |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 115 | »
|
|