|
|
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
| 2009-03-20 |
分類: 未分類 |
第一堂math
miz同我地講埋小小卷
之後就同我地講左小小math
ENG堂
都冇咩野
PE堂
望住d男仔可以打排球
我地d女仔就冇得打T^T
我地就打籃球呀嗰d野-3-
午息去左禮堂對PE卷
中文堂派左綜合卷
岩岩好合格- -"
到左DT堂
我地要講我地個模型
但係我地個模型只可以用吉黎形容
出到去講就要人地+d返幾分想像- -"
好好笑- -"
|
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
| 2009-03-19 |
分類: 未分類 |
第一堂math
miz同我地講d卷
到左CIT堂 對卷
唔合格 我攞47分 差3分合格-3-
中文都冇咩野
講書- -"
IS冇派卷
又教書
英文又係冇咩特別
又教書-__________-" |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 115 | »
|
|