| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 27 日 星期五  |
| 2008-06-27 |
分類: 未分類 |
琴日冇打....
回顧一下先~!
一大清早起左身^^正!
[{lunch}]
出左去同倫倫..鄧世斌食
起初係到諗食咩都諗到發左神經##
環遊完北江之後最終都係決定食tim記
有人仲買多左一個雞蛋仔食呀~!yoyo
食完之後..
鄧世斌就搵呀俊...
我地就返學校~~
不過係返學校之前我就買左一個雞蛋仔@@
本來諗住放學先食..不過在返學校的途中比我食曬啦...
返到去...
仲想食多一個(雞蛋仔)
夠鐘上drama
嘩!!上左去n501個到...好細呀,,又悶
到3:xx我地又落返去禮堂
中二佢地仲未出黎...
又等.....想訓
到我地啦...
我地仲用埋道具彩排
十分正~!
完左之後我地幫{{米高}}搞farewell
好多野食呀...
食左好多好多野呀...咁又肥左1磅啦
好飽呀~!
返到屋企冇食飯~!呵呵
-------------------------------------------------------------------------------------
今日唔知醒..訓到成隻豬咁
諗住1:30返學校打波--不過
又落雨~!
好悶呀係屋企....!!!!!!!!!
跟姐姐出左旺角睇模型~!@@
有冇搞錯仲要我幫佢入數..
我想問佢攞返服務費嫁...
人地家姐都有比佢個呀妹$20服費啦...
點解我冇呀??
跟住佢話人地家姐點同我(我姐姐)呀
我就話算啦...你比我食曬你d chocolate
佢竟然話ok
太好啦....
我好想同你講....
我唔會後悔嫁 人地點睇係人地的事 與我們毫無關係
唔講住啦...
我要去食佢d chocolate啦
仲有3日就與豬油離別
你wo豬油你仲未還返隻兜比我呀~!^^
|
| 發表時間:2008-06-27 06:01 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
| 2008-06-24 |
分類: 未分類 |
有人講緊大話令我今日聽覺受損呀@~@
令我精神非常緊張呀
仲有失眠呀
--------------------------------------------------------------
又熱又想死
[{英文話劇}]
成身返學校英文話劇...
悶到死....仲要遲放(有冇搞錯呀?)
手冊明明寫住1:30-4:00
有冇眼睇呀!~
練做已經4:30
累死左#####
去左北江食我最中意食的"雞蛋仔"
好味好味
返到屋企死鬼左...
不過訓唔著wo
夜晚落完街..
過左一陣就{8號}強呀
點解永遠都係唔洗返學先黎掛呀~妖
算唔理佢~
本來平凡又寧靜的一天...
就這樣沒有了 ---- 煩
無聊人做出一些的行為........冇話可說 |
| 發表時間:2008-06-24 10:56 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 23 | »
|