| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 23 日 星期三  |
| 鬆曬~! |
分類: 未分類 |
好耐都冇打日記啦....
大家有冇掛住[我]呀???
我都知冇嫁啦...算啦
考完試....今日連最後的中史既成績都出左啦....
冇一科唔合格呀...好開心呀^└┘^(奇蹟地中史都合格)
中文:49.5 / 100 { 4捨5入變左50 }
英文:84 / 120
數學:140 / 180
...
...
... 略
...
...
冇咩功課好做...超正呀~!嘩
今日放學十分白痴(=-=)
同vivi and 狄娜姐姐(狄狄)玩到痴左線----
笑到死鬼左~~呵呵
唉0.0星期五又要做個個咩咩親善大便...真係好無聊..又要買禮物比佢地#o#
上年去佢地(唐廈二中)學校我淨係求其係屋企攞左d蠟筆比佢d蠟筆仲要係2年前我表弟開生日會送既小禮品
我都唔知買咩比佢...算啦佢都唔知我係邊個嫁啦@~@
今次佢地黎我地學校...點都買返d好睇d既野比佢呀~!
真係唔想同佢地傾[計]呀...有d識講白話..但有d就(-0-;)
星期五唔知大家會著咩33返學呢?
|
| 發表時間:2008-01-23 08:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 30 日 星期日  |
| 有兩個mk? |
分類: 未分類 |
琴日我同家姐出左mk......(原來豬豬都出左mk..不過我地冇緣冇份)
我下午出的...而佢就係夜晚出----唉
去左信和同我家姐睇碟不過行行下就見到e個野.....[好好笑呀]
↓
↓
↓
{哈哈哈}
跟住去左朗豪坊....
去左個個夢幻樂園...同我家姐一共玩左$$$150 T^T(做知唔玩啦....)
又行左一陣.......
好悶又好凍......返屋企吧啦-=-
又行下行下咁熟面口呢....
我記得啦--------
原來佢係係大陸落黎的中學生呀...(贂佢地d33)
佢係街邊到拉二胡........我以唯佢係道表演..點知原來係乞食的....
佢有張paper係地下...
寫住..我本來係係一個幸福的家庭入面...但係因為一場的((((唔記得左咩野))))
令的失去左親人.....
仲欠落成身債......
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
算啦...唔好再講人地d傷心野
-----------------------------------------------------------------
落到地鐵站比我家姐要我請佢食野....唉@@我已經夠窮啦...係唔係想我窮到好似剛剛個個中學生咁乞食呀?~!
跟住買左個鮮芒肉粒""泡芙""
返到屋企又要溫書啦...
我溫左幾個鐘..先溫得個幾頁....死未
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
今日北上左+_+
首先我地去茶飲
其實我唔太鐘意飲茶....
佢地又叫飯又菜....真係好似夜晚食飯咁
我碗飯比我搞到[哈哈]
然後去左深圳買茶葉..(唔係我地自己飲的...係我呀媽要入貨......佢開茶葉嫁....)
係個到坐低左之後....做生意個個人....知道我地又上黎....就送左兩個保暖杯~!
我點估唔到佢地個道有得買""""""""""瓜子""""""""""""""
搭搭搭搭地鐵(深圳個個)to老街
我簡直去左第二個旺角....
個道又有朗豪坊又有無印良品....
不個個朗豪坊係賣動漫....
無印良品賣3的呢0o0
超符我地的想像@v@
到左9:xx我地去左一間叫相味人家.....
我食左一個叫家鄉豆腐飯超平$9咋
-------------------------------------------
聽日去跑步...早上...如有意者...一起join吧
|
| 發表時間:2007-12-31 12:47 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|