小蛋日誌~
i'm 小蛋. i Love Life =]*

(。◕﹏◕。) (。◕﹏<。)
love_for_egg
暱稱: 布布v3v
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-19
2010-04-16
回憶
2010-02-12
聖誕過後…
文章分類
全部 (72)
mv / ktv (3)
"如果"的事 (1)
日誌 (63)
終極三國 (4)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
鐙1230 BLoG
Square BLoG
大東0824 BLoG
丞琳0604 BLoG
戒0903 BLoG
沛慈1021 BLoG
若琳0930 BLoG
冥1024 BLoG
鬼鬼0811 BLoG
脩0715 BLoG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 81
今日人氣: 7
累積人氣: 914
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 22 日  星期一   時晴時雨


2009-06-22 【對卷日】 滿足 分類: 日誌

大哂考試分

中文︰

卷一(閱讀)︰59/100

卷二(作文)︰51.5/100

卷三(聆聽)&卷五(實用文)︰37.5/60 & 26/40

卷四(說話)︰26/36

 

英文︰

閱讀︰Part I 15/30 & Part II 52/100

作文︰22/30

聆聽︰50/80

說話︰11/15

 

數學︰ 83/120

科學︰卷 33/100 , 實驗 5/10 & 4/5

通識(中史)︰43.5/100

 

無奈的科學︰

今日派科學卷時....

ar sir 突登唔派俾我住囉=.=

之後派俾我時...

同我講話︰「你D分同你番學係成正比o既~!! 」 ( 問番我fd先知.... )

當時.... 冇留意佢講乜v_v

大家睇下@v@

我今次又冇溫書丫~!!!

而且.... 我成日都冇返學=.= ....

- 完 -






訪客留言 (返回 love_for_egg 的日誌)


love_for_egg 於 2009-06-26 10:12 PM 發表:
哈哈~ 你地都要加油丫~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a2b1c3 於 2009-06-24 02:30 PM 發表:
加油牙!!!
Commenttttttttt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ting_531 於 2009-06-23 09:17 PM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wys520 於 2009-06-23 01:35 PM 發表:
為甚麼會不上學啊?妳懶啊?
看來妳要加把勁讀書呢~不然以後不能把不會的追回來。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chu_l0ve_yan 於 2009-06-22 11:48 PM 發表:
哇..呀lam.要加油啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



baby1314520 於 2009-06-22 10:33 PM 發表:
1........
都算唔錯架啦
我都未知
未派
我都應該差過你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]