食野都要坐係地下到食!!!又唔好食!!!果d湯同果汁等見到果d人唔9分就加d水樂去!!正到完係冇未既-,-
又要溫英文!!!走老前要默書!!!重係英文甜!!明蝦我姐!!!有成20幾個英文!!
我英文水平勁低!!!
-,-
嘩!!好身苦啊!!
作天2點幾至到金日4點幾都好身苦啊!!
去果個(hkac)香港青少年團真係好身苦啊!!成1哂太陽,哂到個人都黑哂!!
好在大風,唔係太熱!!不過要成1步操正到隻腳好痛啊!!!!
晚上又要當直!!超身苦!!我當11點至12點.1直係到吹風!!果d小強大量出動!!正到我好怕!!
都唔係當直既!!1直睇d小強周圍走-.-
早上,6點去跑水塘,果d豬排跑得超慢!!又唔比超前真係服左佢地啊!!!
金日......(閱讀全文)
我同我既女朋友表白,佢答應左!!
但是聽日後佢好像好唔開心??我係唔係留左d野啊??例如介子等??
請大家幫幫手!!thx
請問其實男女朋友如果買界子應該帶係邊隻手啊??
大多數女仔中意d咩架??
thx