-.-金日好彩啊!黃君其同曾任榷+羅+利幫我楂!!!
真係好感多你地啊!!
thx
!!
小強上
我d功課比人地d哂啊!!-.-..-.-
點算啊!!
正到我冇功課交啦!!!
-,-
果個正1壞人來架!!
連小強都蝦冇人性啊!
-,-,-
金日卜左街啊!!
好痛啊!!
-,,-
小強有野食!
唔比金魚食
金魚想搶食!
小強唔比比!
金魚返左肚!
作者:小強
大家有咩意見就留言啦!
^^
小強會飛飛!!
金魚會游水!!
小強吃金魚!!
金魚走唔到!!
金魚吃唔到!!
小強返左肚!!
大家有意見就留言啦!