今朝又係搭的士,不過多左兩個人,
軒同邦,我地有7個,我地男仔一架的士,女仔一架的士,
d的士佬係都唔車我地.......d女仔一定快過我地,重要買完野食
今日miss吳終於調我位拉,算佢有番D人性,
比我坐番中間,今日堂堂都係係到訓訓訓訓訓訓,
所以無野寫,但係要記得留cm呀