好累ar ,尋晚兩點先訓
今日又要補習ar,補習真係好悶ar,原本係屋企補架,無啦啦叫左我去灣仔補習咼,最雖都係補習miss玩野ar
補完可能會去北角揾麥wing佢地
今日寪住甘多先,真係好累ar,聽日再繼續