尋日係灣仔補完習,補到4點3左右,踉住打比kai欣,問坅Y冰
我唔識去 灣仔Neway,呇a去mtr站接我,踉住去唱K
上到去開房,Neway條友問有冇學生證,0之罹學生證出黎,張貼紙貼住自己個樣,好笑
到左唱唔到1陣歐陽打比我
kai欣叫我5好話比歐陽我地唱緊K
5知點解歐陽知我同kai欣.0之唱K喎
唱到7點半
去左0之樓下公園打千秋
打左1個左右到就同kai欣飛的反北角