唉..
2012年真係會世界末日嗎?
如果今年奧運搞唔成..
咁我就慘la...
人家得12years old..
一啲都唔老...
點解要我咁快死喎..
我又唔係一個壞人..
我...我..
咁好人..
點解要我死喎...
我話個秘密俾你地知...
我諗呢件事...
諗到喊呀...
復活節假期第一次喊..
唉..
不過朱弟弟話..死咪死..只要之前開心咪得..(佢好似係咁講)
但係我真係唔可以接受呢個現實..
人家真係好細個...
初吻又味霏走..
初戀都味霏走...
仲有我都味咩咩過...
咁係唔得嫁嗎..
人家咁辛苦生存..
都係為左呢啲事...
我仲要連我個美夢都味做到..
我要做dj..
生bb...
我係唔可以咁快死嫁...
唔制呀..
唔想死呀,....
天日..
唔好咁對我....
好唔好!!!!
唔得呀...真係唔得呀...
但係有時又覺得自己好"迷信"...
算la..
如果真係搞唔成..
我就....
點好呢..
好好咁...對住我想對個啲過生活la...
唔好俾我見到個兩隻食得..好大個..好樣衰..好賤格個兩隻野..
個名叫大咩同二咩..
係我既好朋友都會知嫁la..
唔係我好朋友就會唔知...(小學朋友唔計,游水fd都唔計...)
so你地自己諗下la..
my dad出泥..我要訓la..
因為而家2點幾la..
|