今日朝早起身就同朱弟弟傾msn...
傾傾下..
都差唔多要出街la..
我個假期番泥la..
我唔想再係屋企..
無無聊聊咁過..
今日去左tm..
好耐冇見佢la..
冇咩特別呀...
跟住我地行到差唔多..
就番左泥元朗..
陪佢buy錢包..
umum..okok
天日知跳堯去唔去得..
打左兩次俾佢..
佢都係病左..訓緊....
唉...
點算..
我天日唔想咁無聊咁過呀...
希望天日會去到la..
堯你訓醒打俾我呀!!!!!
i am waiting for you!!!!.
今日好tried...
唔講la...
|