也許這一切都是我不好 是我不知道!



 

love_nana
暱稱: nana`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
好友名單
愛德格 (edgarlove)
WiLLiam. (Williamkwl)
Iverson'' (p9966011)
可愛波[!] (kelvinlch)
汶仔' (MaN_106)
★shan ja1` (L0VeSHAN886)
LAIHOI (my_baby215)
☺ κ 粉xD (ting628)
show (loveshanBB)
♥羊 咩;> (heike_yeung)
lam (hiulam_25)
絕種 (qtommyqq)
禎@cHiNg (Ching_MCSK)
小你媽b^__^! (aH_bEEjAi)
洛 (stevencheng)
coody (coody)
丫麗 (lailove0010)
健仔 (zhang321)
碧碧; (pigpig_love)
Wsc:> (SiuchingA__A)
2010 年 6 月 26 日  星期六   晴天


2010-06-26 分類: 未分類

[ it will be fine。 ]

 

考完啦哈哈哈哈!!!!

話比你地知啊.我考完之後癲左XD

除左玩都係玩:$仲有訓

23-6-2010

同沙沙同埋Fung kayan補祝生日

本身諗住比個surprise佢地架嘛:$點知比佢地發現左..

不過吾緊要啦我知大家都好開心就夠啦哈哈!!!

 

25-6-2010

朝早起身就發生左一件吾開心既事..

係條街喊左..好多人望住

之後打左比沙沙.多謝你啊好好好朋友

喊完去慈民搵班好姐妹整甜品

整整下發現吾多掂XD

跟住之後成班人亂整哈哈!!

不過整左出黎有几令!!

下次up相上黎啊..

整完去黃大仙揾Or仔一起落WC

好耐無去練田徑噜..

雖然辛苦..但同你地玩好開心~

26-6-2010

遟左起身..

整完野就返協和堂仲早左哈哈!!

之後聽梓豪講野又差d喊..

不過真係月黎月中意梓豪份人!

諗野好正!!聽完就走去慈民:$

勁眼訓....

好彩之後勁好玩!!!玩到傻晒

 

哭過就好了,傷都會好的

不管怎樣,你哭了累了,我都會陪伴著你

請記住你永遠都有我這個好友

 

 

 

 

 

發表時間:2010-06-26 08:41 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]