yo`
我12碎na^^
6號,wcy又生日;>
返到classroom`
有d嚇到;因為clt大叫,
估下佢叫d乜na.
哈哈xp.
多謝tly送比我戈份禮物;]
不過都要多謝ckp.wcy.swm.tly.clt.cyy.nsm甘多戈fd
放學戈陣學鼓,
kaikaisir打得好型=)
不過真系有d難-_-
要加油=>