今日又同姐妹團出團-3-
去左CEO唱K
果兩姐妹又遲到喇...早知就唔咁早到啦
1點先比房
去到就係咁搞個燈,,,
突然聼到格離唱2海豪情喎...笑左,
我地都唔汁輸.等到兩姐妹到左就係咁大唱,傻左
CHI佢地係食野之前就係到傻唱愛你愛你...好大聲好勁,
之後CHI佢食飽再大唱多一陣就冇再點聼到佢把聲,,,
失聲喎佢,O左.
兩姐妳坐係到都唔係唱既,,,唱一陣唔唱一陣喎,,,聼唔到佢地把聲...
不過唱BY2果陣就聼得好清楚喇,,,
之後過多1個鍾,,,CHI佢又講番1少野啵,,,
之後就到我累了.係果到1字型訓左係果到,,,忽然波波打比我喎,
搞到我訓唔番,,,係又嘈既地方下,根本就唱唔到,,,之後就睇住佢地唱,,,
之後唱到MY LOVE,我又心郁郁係到唱,,,唱唱下,CHI佢又唔知點解拎住支咪比我,,,
佢一陣手震,,,呵呵,搞到我個頭要跟住佢隻手,
星就係咁唱,咩歌都唱,GOOD,
個妹妹又係既,,,我坐係一個地方好地地係都要同我搶,,,凸凸凸...
之後7點幾妹妹佢兩姐妹話走-3-話要趕車番屋企,,,慘,住咁遠,
之後話去千色影相果陣, 日姐話唔影,,,姐妹團冇左一個就唔完整,
之後就去左間野到食野,,,我同星就叫左一個面一齊食,,,當然係拎多兩隻碗啦...
搞到我地兩個有D似同志,,,
珊佢食死都似,,,咁大碗,,,我兩日都唔知食唔食得曬,誇張
食飽飽之後CHI話去到網吧到搵個見都未見過既人拎野喎,,,O左
之後上到去佢又唔出黎,同CHI講妳係邊個啊...
所以都係走左,,,
之後去到一間竉物店睇,,,好得意...可惜屋企唔比養
之後就行行行...日叫CHI去天水圍搭西鐵番,,,笑左...
屋企只不過係元朗面頭,,,話番天水圍再番番元朗果頭,,,哈哈
最後都係係唔記得邊個站落車,,,行番番屋企
去到唔識打果個站個名果個站到落車,送日佢搭車,,,
行行下見到JJ...衝過黎問我野,,,O左.衝過黎果陣整花左佢對新鞋.呵呵
之後我同星同珊佢就行上西鐵站果面打算送佢番天睡,,,可惜唔記得帶鎖匙.
要係妹未訓之前番到屋企,...
點知行行下先記起我件3係日到,,,無奈左...星期一先拎番
今日又係唔知同佢地出移既第幾次,,,好好玩啊,,,YOYO
|