雖然係就係遲左打,不過都祝有情人既人情人節快樂!!!
祝願你地終成眷屬,冇情人唔洗驚,祝願你地今日開始搵到你/妳既伴侶
同時都祝你地新年快樂。
琴日係判1叔到尻坐喇T^T...同d表乜表乜都唔熟,冇野好傾囉
一直坐一直坐,坐到9點就番左屋企...悶死啊...
之後今日唔洗去同佢地去美心姐,唔係又係得個坐字^^
不過聼日又要去喇,慘啊,唔知聼日由幾點坐到幾點呢xd...一定坐到變化石.yoyo
情人節快樂