今朝六點點手機0升响左,諗住起身打機啦,點知眼訓得濟又訓番@@
咁樣訓訓下就訓到8點先打機-3-無奈左
靜係知道今日又去去阿敊到食飯喇,食人日飯,話咩人人都生日喎,
咁我未仆街,,,又大多年老多睡??頂,可憐啊,嗚嗚嗚
依次又唔知食到幾時先番屋企嚕%%%,真陰公囉,不詔食左依餐阿敊果面既偃今年就唔去嚕
起碼等到下年先再踏入果到,yoyo....所以今日點都要去,
鬼死咁凍仲要我出街,真係好難,不過老豆既聖旨,唔去者一定比佢屌死,
頂頂頂...唔記得左做功課...依家仲要得番兩日都冇,不過唔洗怕
班到有咁多熱心人士都可能做左,到時就 我一定抄硬...
仲有11~12日就係妳個大小姐生2日喇...到時見喇,肥妹仔@@
睇左唔留CM者,咬@@
|