今日又係星期三
今日既欖球冇第一堂既欖球咁累
真係好想好似之前咁累啊
上左咁多堂都係冇得撞軟箭啊.v.
撞到散曬isgood,不過阿sir都係冇比我地撞
今日見到班大埔仔'
可惜既係唔知上次邊個搞到我係咁必血
不過算啦,玩就一定會受傷既~~~
-------------------------------------------------------------------
阿橋又教左我點垂直轉波喇^^多謝,不過仲未學得識,哈哈,下堂啦下堂啦,可能得既~~~
玩完去洗白白果陣發覺唔知咩野打咩野,見到有野就查係個身到,見到咩就查d咩係蹅頭到,
搞到亂曬,不過都撞岩左^^,下次一定會記得咩野打咩野,因為睇左個次序
開心野講完,講傷心野,
黃sir佢教完依堂又唔做喇,因為佢做完實習嚕,又要讀番書
點解個個好既阿sir都要走架,張咁華又係,就連黃sIR都走
不過好彩阿誠佢冇走到,唔係我都唔玩嚕
星期日又要十一點上車睇U16喇,再唔係打U16
T^T...U16D人咁強,又大隻,加上冇面比,又殘忍,驚驚,都唔知去唔去好
打完番到天水圍得自己一個食野,去左昆記到食,食左就去左TIM記到食楊枝甘露,
食到我好濟,上車果陣都要坐係到,唔係一定嘔-3-...食得過份左-3-...下次食番小D啦^^
好累,OFF機訓教,大家早抖^^
|